happy to see me




Anlänt till Luleå och här förblir jag tills på lördag. Söndag vankas arbete.
like always. Tur att man får göra roliga saker med roliga personer några dagar,
så man får lite ny energi!

Min kille jag väntat på i några veckor fick jag också träffa.
Han blev inte alls paff över att träffa mig utan verkade väldigt lycklig.
Bästa killen!
Snart ska vi få han att säga att "plastfarmorssyster" är bäst!
Det får bli veckans mål.


Inte dåligt att det bjöds på tacos så fort man anlänt.
Det är ordning på torpet trots att jag inte befunnit mig här på någon månad.
Fast lär väl bli kaos på lördag igen när jag åker.

Att vakna tjugo i fem på morgonen tär på psyket.
Fick frågan idag om jag gick på något.
Ibland undrar jag också.



syster har nyss lagt ner ett glas rött vin framför näsan på mig.
jag behöver nog bara lukta på det så somnar jag in.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0