sometimes love is letting go



Jag och min käre kusin slog på en kärleksfilm.
Jag bölade inombords.
tidigare idag satt jag på mitt jobb och läste unicornhurricane.tumblr.com
och bölade. nästan.





ungefär där bölade jag. man kanske inte är så känslokall ändå.

appropå känslor, jag kapade mitt hår i huvudstaden.
sa bara "tjofs" så var ungefär 2 decimeter hår borta.


bara så där. tjofs. kvinnan som klippte mig, hon var nog känslokall.
hon bara tjofs tjofs så var allt borta. Men jag är nöjd fast väldigt naken.
eller det är så jag känner mig. naken.





Kommentarer
Postat av: carro

åh vad fint :)

2011-08-13 @ 06:34:16
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Vickan

Vad heter filmen?

2011-08-16 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0