Luleå väntar



underbart att vara ledig en förmiddag. Jag skulle sluta fika och äta ute för jag är pank.
Så blev det inte. Det blev lunch och kaffe samt en bulla.
Nu ska jag möta upp nästa vän och fika med.
Man måste underhålla alla, hehe. Sen ska jag och jobba.
Imorgon tågar jag ner till Luleå.
Ska tillbringa några dagar med några superbra personer.
Småbarn och vuxna. leklandet och stan.
Kan inte bli så mycket bättre.

Min äldsta syster längtar ihjäl sig efter mig, inte så konstigt.
Hon vill ha barnvakt.
Min yngre storasyster vill ha städhjälp. Tur att man är älskad och saknad på rätt sätt.

Dom kommer få igen big time när det är min tur. Hold your horses, då kanske dom är för gamla för att orka med sånt.  hehe

äh, skämt åt sidan. Nog har dom sina bra dagar dom också ;)

















nu räcker det med bilder. stockholm i all sin glans.

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0