jag är en idiot





Allt ont för med sig något gott. säger man så?
hur konstigt det än låter så tror jag faktiskt att det är så.
ibland iallafall.
Men när man väl får en god nyhet så är man bara glad för stunden och sen övergår man till det dåliga som har hänt igen. Grejen med det? fattar verkligen inte. Fel att lägga lika mycket energi på det bra som man lägger på det dåliga.
Tjenare nyårslöfte!

Ännu engång lovade jag mig själv att börja med julklapparna i någorlunda tid. om jag gjort det?
mest troligtvis inte eftersom jag sitter här och skriver om det.
Tänk om man kunde lägga ner lika mycket energi på julklappar som man lägger på onödiga saker.
Ja, tänka sig. nästa år då jävlar.





Jultröjan är på dagen till ära, i hopp att få lite julklapps inspiration.
dött. går och byter om och åker på jobbet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0