Stad i ljus



Ni vet när man bara har otur hela tiden?
Det har jag nu. Jag undrar bara när det vänder.
Jag har då alltid fått höra att det vänder.
Men saken är ju den att det kan ju faktiskt ta helvetes länge tills dess.
Tänk så vill man inte vänta så länge? Man kanske vill ha tur precis nu.
Kan man orsaka turen själv? alltså kan man skapa turen själv?
kan man ens säga turen? jag tänker på en tur. typ en skotertur.
usch vad djupt. Jag fortsätter lyssna julmusik och väntar in Elin.

Kaffe och garderobsrensning alá Elin är vad som väntar mig.
Fast hos mig. Tur att man har kompisar som hjälper en med sånt.
Där kom den. turen, den vände.



Kommentarer
Postat av: Carro, mamma till Neo

haha, tack så mycket.. känner mig faktist rätt hurtig, idag har jag dammsugit och skurat hela lägenheten :) Snart ska jag och hämta Neo då ska vi till stan en sväng och fika med Davids kusin :) haha



Nädå, jag ska inte boka in mig på något på måndag! :) Kramar

2011-12-07 @ 13:11:32
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0