12, 13, 14


Dag tolv

en bild som gör dig glad


Bara för att det var varmt och skönt. happy!


En bild på någon person som alltid gör dig glad




Den där tjejen gör mig nästan alltid glad. deppa inte ihop resten av gänget.
ni gör mig också glad


Dag tretton

En bild på någon/några du alltid har roligt med

och där kom den igen.


En bild som du alltid skrattar åt


den brukar jag skratta åt, fast den är nog ändå inte den roligaste bilden jag äger.
dom roligaste bilderna är strängt förbjudna att läggas ut här.

Dag fjorton

Den nyaste bilden på dig själv


Den nyaste photo booth bilden

En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om

Slå ihop alla bilderna jag lagt ut under den här listan och så har ni på ett ungefär alla som jag aldrig kommer släppa taget om. plus några till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0