back to paradise


sa har ar det. For mycket har hant for att ens borja beratta, sa vi tar det nar vi kommer hem.
Vi har iallafall varit till Ao nang dar vi motte upp Fredrik och Patte. Valdigt roligt att traffa folk man kanner igen.
Vi hittade ett valdigt fint rum som vi bokade. Akte in till freddan och patte for att gora Kaos med Ao nang. Om vi gjorde det...ja det skulle man kunna saga. kom hem vid 4 pa morgonen till deras hotellrum, la oss i sangen vaknade vid kanske 10 for att slanga oss pa en bat till Railey beach (fragetecken) tror jag det hette.
Valdigt fin strand forutom att det fanns nagot i vattnet som stack oss hela tiden. ingen aning om vad det var.

Jag skulle hoppa i vattnet for att sen ga upp och smorja in mig. Synd bara att jag glomde det och forsatte spela volleyboll med resten vilket resulterade i en brand jullan. Sag mer eller mindre ut som en stopp skylt. Konstigt nog nar jag vaknade nasta dag var det borta.

Nasta natt nar vi val skulle sova i vara sangar upptackte vi kryp pa kudden som var blodfyllda. hela kudden var full och vi hade ingen aning om vart dom kom ifran. Vi ville inte sova dar, sa vi packade ihop vara saker fortare an fortast och akte till freddan och pattes hotell och hyrde ett rum dar. Dyrt men ack sa skont man sov nar det inte fanns nagra blodfyllda ackel kryp pa kuddarna.

Kom tillbaka till phi phi idag, alskade phi phi. Vi var tvugna att visa patte och fredrik detta paradis men tror inte dom ar sa imponerade. Fast i och for sig har vi inte hunnit vara har sa lange. Vi kom hit vid 11 halv 12 i morse. Bokade samma rum pa Golden hill och sen drog vi till stranden. Natalie har kopt san dar strand rackets.
spelade lite, smorde inte in benen sa bra vilket resulterade i en fet branna pa benen, men vi har kommit fram till att om vi ska bli bruna pa denna semester maste vi branna oss.
Den har solen ar allt bra konstig.

Vicky och jag kande oss inte sa pigga efter stranden sa vi tog en powernap medan de andra gick pa "stan". Jag kande mig valdigt hangig och fick sjukt ont i halsen och brostkorgen. (tror jag maste tagga ner pa cigaretterna).
Tva alvedon och en tva timmars vila ar man pa topp igen. Fragan ar om man somnar i natt.
Det jobbiga ar att vi drar ju mest skamt hela tiden och jag har lite svart att skratta for det gora ont i brostet, men annars mar jag bra. Solen varmde som fan pa phi phi idag, alla kom hem som stoppskyltar forutom Patte.

Vi har nyss atit och planerna var att gora kaos pa phi phi men vi andra schemat och sover istallet. Tror Ao nang satte lite val mycket spar i oss.


Luna bar, chang bar och the 60's var bra stallen i Ao nang.


Vi rakade stota pa vara engelsman och fick oss ett hej da. Vi blev valdigt ledsna och Phi Phi ar inte desamma utan dom. Fast fredrik och patte ar inte sa daliga heller. 
 
Buckets ar inte gott, man blir apfull pa det men man maste dricka anda.


The 60's, valdigt bra stalle. bra musik. Men vi missade tydligen det basta live bandet som varit dar.
Trist!


Chang bar.


Patte och Fredriks hotell. Best Western. tummen upp!

Jag lever och frodas och forhoppningsvis haller sig denna "sjuka" till bara hals och brost ont sa jag klarar mig undan febern.

En vecka kanns som ungefar en manad. Men ack sa bra vi har det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att höra av dig kram mor o far

2011-02-23 @ 18:25:47
Postat av: Carro

Trist att du känner sig sjuk, hoppas det inte blir värre utan bättre :) Hälsningar från svergie med -22 grader utomhus. :)

2011-02-23 @ 19:40:43
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

ååå vad ni verkar ha det kul. Njut och lev gott, ta´t lugnt bara med cigg,alkohol och ja....killar...

2011-02-24 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0