buckets, apoteket och mycket svett



Igar morse vaknade jag med en valdans andnod, forsta utbrottet pa snart tva veckor. Jag brot ihop i sangen, natalie och vicky forstod inte vad som pagick forutom att dom visste att jag hade ont i halsen. Men innan vi gick till stranden gick vi forbi kliniken har pa phi phi. Inte sa mycket att hanga i julgranen inte. Vi kommer in, natalie forklarar att jag har andnod och ont i lungorna. Dom kollar pa oss och visar sedan en lista med olika mediciner, vi fattar ingeting. Sen sager dom att vi ska ga till apoteket brevid. Vi knallar dit, jag sager vad mitt problem ar och han ger mig en medicin jag ska dricka 3 ggr per dag. Vet inte vad det heter pa svenska. Den smakar precis som nagon spritsort. Var inte det basta att dricka dagen efter man varit ut. Halsen kanns redan mycket battre men har fortfarande sjukt jobbig hosta nar jag var hostar. Det later inte bra men jag klarar mig. Tack syster for radet men nu gjorde du mig lite nervos. Kanske borde kolla upp det nar jag kommer till Bangkok. Har hort att dom har bra sjukhus.

Vi var som sagt ut igar. Vi landade pa stones bar efter en bucket pa balkongen. Stones bar var valdigt stoned sa vi gick vidare och kom till Slinky. Sjukt kul stalle, vi dansade och det rann svett bokstavligt talat.
Gick forbi en snubbe och sa ursakta, varpa han klacker ur sig, ror mig inte!! jag skriker tillbaka VA och han svarar, du ar ju helt svettig. Fragan ar da, vem fan var inte svettig. Jag visade fingret och gick darifran.
Vi traffade aven pa Lisa, Lisa och Sara fran Kiruna nar vi kom hit och igar kvall pa dansgolvet, riktigt kul att traffa lite kandisar. Dom akte tyvarr hem imorse.

Vi hade sa roligt igar sa vi ska nog ta och kopa med oss nagra cider till hotellet och sen ska vi ner till stranden igen.

Trots utgang igar sa var vi pa stranden vid halv elva imorse om inte tidigare. Dagen har varit sjukt varm. Det har runnit svett idag igen och skulle inte forvana mig om man tappat 5 kg vatska idag.


en acklig bucket. konstigt nog dricker man dom anda.


SLINKY


Sa har har det sett ut idag. SKOOOOON....T!

nu har man borjat fa lite branna iallafall. Men forhoppningsvis har man inte maxat den. Det vore ju forjavligt!

Pa mandag flyger vi till Bangkok och moter upp Sara och Matilda, lange sen sist. Kul att traffa dom igen :D

Mamma, kolla mitt konto och lagg in pengar, tack!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hello sis, skönt du mår bättre, buckets...låter farligt -särskilt i kombination med hosta...take it easy, kram från Lule

2011-02-26 @ 17:14:17
URL: http://frkjessica.blogg.se/
Postat av: Carro

säger som jessica, ta det lugnt :) men ha kul ;) nu börjar det hända grejer, du har ju fått lite bränna. hehe

2011-02-26 @ 19:09:17
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0