dag nummer sju


En bild på dig och någon klasskompis


Här är en bild på mig och några klasskompisar.
Dom två med peace fingrar längst fram känner ni ju vid det här laget.
Dom var inte bara mina klasskompisar utan är även mina vänner off school.
Så från vänster högst upp har vi Julia Hallergren, jag själv, Malin Eriksson, Frida Bergsten, Sara Hedin och Matilda Eriksson.
och listade ni inte ut det på de vita klädseln och hatten så var detta på självaste studentdagen.
vi hade iallafall tur med vädret!


En bild som påminner dig om gamla tider


Jag hade kunnat göra så mycket bättre än denna bild men jag har inte min extra hårddisk här, hade jag haft det hade ni fått smaka på en mycket gammal bild och gamla tider. Jag nöjer mig med denna och tycker att detta är gamla tider, tiderna är förbi. Detta är på mösspåtagningen hemma hos mig. Vi hade iallafall tur med vädret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0