en miss i schemat


Blev ett litet felsteg i planeringen, en planering vi inte hade. Bali far helt enkelt bli en annan gang.
Efter att ha akt till flygplatsen, fatt reda pa att planet redan gatt och att det skulle bli dyrt att boka dagen efter bestamde vi oss for att stanna kvar i detta underbara land och aka runt lite mer har.
Imorgon bar det av till Ao nang for att traffa Fredrik och patte. Sedan kanske det blir Phi Phi igen.
Ar lite uttjatat men det gar liksom inte att slappa det dar stallet. Allt ar bra med det. Helst killarna da!

Vi ar otroligt slitna efter kvallen och natten pa Phi Phi, vi har sovit en timme fran 6 till 7 i morse.
Plus en timme pa baten darifran vilket resulterade i en annu mer brand nasa och annu mer soleksem.
Mamma, hjalp! jag har fatt soleksem over hela kroppen, fragan till dig ar vet du hur jag ska gora, ar det sa att jag maste skippa solen sa behover du inget saga. Jag vagrar. Jag behover ditt rad angaende smset ocksa. Svara har eftersom du inte svarar via mobilen..TACK!

Vi har badat i poolen och nu ar det dags for en dusch och sen sangen. Hors senare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Samuel har lånat min mobil, köp salva för after sun, borde även finnas där (kylbalsam) smörj ordentligt efter att du duschat på kvällen, använd täckande svala kläder en-två dgr brukar ge med sig efter ngra dgr.Kram/mor

2011-02-20 @ 16:08:59
Postat av: Storasyster

Hej gumman jag blir så himla orolig då du inte uppdaterar, skriv så ofta du kan. Hoppas solsvedan gett med sig och att ni har det kanoners, KRAM :)

2011-02-21 @ 21:14:15
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0