forsoker andas


nar man har ont i halsen sa har man alltid ont morgon och kvall. dagarna gar utmarkt men kvallarna och pa morgonen ar varst. Inte nog med att jag har halsont sa har jag aven kramp i mage for att jag var hungrig for lange. Molnigt pa phi phi idag. Vi ska halla oss inne idag igen. Jag haller mig inne for att inte bli sjukare och de andra vill val inte ga for att jag ar ju festens hojdpunkt sa det blir val inte sa kul.

har kopt mig en byxdress och armband alldeles nyss. Men ingen hit att shoppa med kramp i magen.
nu blir det massa vatten och sangen.


Den har odlan bor i tradet utanfor varan dorr. Den ar acklig och inte ens nastan lika sot som vara sma odlor i toaletten. Vi slog lite pa den men den kom tillbaka iallafall. borjar bli lite radd att den ska attackera. nagon som vet om odlor bits (fragetecken).


blev en majskolv pa stranden idag, en macka, vatten, cola light.
Det vanliga!

Fraga till storasyster sjuksyster om du laser min blogg. snalla gor det.
Detta ar mina symptom: jag har ont i hela brostkorgen, det ilar nar jag andas och jag har valdigt tungt att andas. ar detta farligt, ska jag kolla upp det. Jag har lanat astmaspray av Natalie. ar det okej. (fragetecken) snalla svara! kanns som att jag hostar upp lungorna snart.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sjuksyster

Det låter inte helt ok, kan vara vad som helst du bör nog ändå söka vård Thailand har bra sjukvård om du inte går till något litet bergssjukhus.kan vara allergisk reaktion på myggbett eller lunginflammation eller bara en helt vanlig förkylning men sök doktor du har väl reseförsäkring. Skriv hur det går sedan. Krya på dig kramar i massor

2011-02-24 @ 16:42:38
Postat av: Carro

Krya på dig!!!! :)

2011-02-24 @ 20:00:26
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Se till att komma under vård, vi tänker på dig- krya på dig! KRAM KRAM

2011-02-24 @ 21:56:18
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0