INTE KUL!


Den har angesten kommer att folja mig for resten av mitt liv. Jag har varit vaken hela natten, kom fran festen ungefar nyss, klockan ar just nu 9. Jag har san angest att jag inte ens klarar av att sova. Det kryper i kroppen.
Nar jag satt vid datorn tidigare idag tankte jag fora over mina bilder till USB:n men jag tankte att jag kan gora det i morgon, idag alltsa. FEL AV MIG! Jag har haft en valdigt rolig kvall vilket resulterat i en borttappad kamera. Snodd eller ute till havs. ingen som vet. Jag tror jag maste dricka upp min cola light, skrikbola lite och sen ga och vacka mina vanner.


Darfor lar det inte bli nagra bilder pa valdigt lange. om nagonsin..

Ursakta men nu maste jag ga och vacka mina vanner sen blir det stranden och bara for att jag tappat kameran ska jag branna min hud totalt idag som straff...och kanske att man far sig en redig branna pa det.


hejda!


Kommentarer
Postat av: Carro

Neej, stackars dig.. hoppas du hittar den. Ja du är så välkommen hit då du kommer hem. Bara du har med dig lite solbränna åt mig också :)

2011-02-27 @ 10:35:53
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Snygg Neos farfar

Är det ett släktdrag ni har Karlströms systrarna, att förlägga å tappa bort saker...ska köpa ett senilsnöre åt dig så du inte tappar bort mera saker..trevlig fortsättning på semestern..drick några Chang åt mig...

2011-02-27 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0