kaos med phiphi


Kul att ni uppskattar att jag har det bra har borta.
Carro och syster, det ar ju faktiskt bara andra dagen dom dar bilderna ar ifran. Tror inte ni ar lika kaxiga sen nar vi kommit hem. (forhoppningsvis) Solen verkar inte ta pa oss riktigt an..

mamma och pappa, ni ar for bra!
skont att hora att kontot fylls pa som det ska for idag ska vi namligen gora kaos med Phi Phi.


kajak, smaka pa ordet. Kajak och vi tre tjejer i samma mening later inte helt ratt och inte var det latt heller.
Vi hyrde kajak en timma och akte ivag for lite paddling. Jag var ju saklart en naturbegavning men traningsvarken ar nog snart ett faktum.

Imorgon ska vi checka ut fran varat alskade stalle och aka tillbaka till Phuket for att sedan flyga vidare till Bali...tror vi. om vara andra vanner skulle ge ifran sig ett livstecken. men vi overlever nog fast jag trodde jag skulle do idag. Det ar inte det roligaste att komma fran stranden, hoppa in i duschen och sedan fixa sig med en flakt i rummet. Vi star och trangs nakna framfor flakten. Idag var det dock varre an dem andra dagarna.

nu ska vi nog ga och gora manikyr som vi inte hann gora igar och sedan blir det att inhandla lite cider for en kvall pa balkongen. Vi ska gora kaos med Phi Phi.

Hors snart!



Turistbild.


Det basta!!!


Golden hill, det nast basta!


ser ni, vi sitter i dom. vi har inte ramlat i vattnet


sa har ser mina vanner ut just i detta nu fast en sitter brevid mig och skriver i hennes nya blogg.
Friedriceinthailand.blogg.se, medan den andra skypar med sin kille. Viktoriautansinavanner.blogg.se


och sa dar ser jag ut, lite lite solbrand, lite myggbett, lite soleksem och mycket svett. Annars fullt levande.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite bränna anas på den sista bilden...skönt att du uppdaterar, miss you!! Puss

2011-02-18 @ 14:30:10
Postat av: Camilla

Blir lite aviis kanske måste ta en sista minuten sjukskriva mig ca 2 veckor och komma efter men det är klart att komma solbränd efter 2 veckors sjukskrivning kanske inte blir helt lätt att förklara.

Kramar till dig i massor

2011-02-18 @ 18:38:16
Postat av: Carro

Okej då, lite brun kommer du nog vara då du kommer hem =) Vill ocksåå...... ha det bra. kramar

2011-02-18 @ 19:21:27
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kram,kram,kram till er alla, använd myggnäten/Mor

2011-02-18 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0