lately


Jag och min gamle vän ska dra oss in mot stan för en lunch i solskenet.
Det lät ju utmärkt men så är inte fallet, vi ska dra oss in mot stan i -20 och blåst.
Dagar som denna tackar jag gudarna och mig själv för att jag tog mitt körkort och sen tackar jag även mor och far som inte behöver bilen så jag kan ta den nästan när jag vill och köra de få minutrarna det tar att åka in till stan.

Snart åker jag ju till värmen så jag kanske borde ta vara på denna kalla tid eftersom när jag kommer hem är det förhoppningsvis vår. Fast man får nog inte hoppas för mycket.



Jag tror jag ska äta en salami/brie macka. kanske trycker i mig en
bulla också. Jag menar det är ju inte varje dag jag träffar min vän.
Tack Sonja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss!

2011-02-08 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0