om vi gjorde kaos pa phi phi


Ingen ide att blogga nar man anda inte har nagra bilder. Men uppdaterar och berattar att jag lever trots kamera incidenten. Dock har jag varit nara manga ggr att dranka mig sjalv i havet. Jag ville verkligen bara sova bort den har dagen.

tusen bilder ar borta. Sa det tidigare till mina vanner, tjuven hade mer an garna fatt ta kameran men bara om jag hade fatt ta bort fotona innan. Det som gnager mest ar ju att jag tankte fora over bilderna till min usb igar och gjorde inte det.
Jag funderar pa att kopa en ny kamera har, freddan och patte har kopt en billig kamera som verkar bra sa jag tror jag ska ga och kopa mig en san.

Imorgon bar det av mot Bangkok, vi aker 9 pa morgonen harifran Phi phi och detta blir sista gangen vi sager hejda. Nar vi kommit till Bangkok ska vi sova dar en natt och sen ska vi vidare till koh chang tror jag det heter. Lar bli skoj!

nu ska vi ga och dranka mina sorger i en drink pa Relax bar, en svensk agd bar. Forhoppningsvis ar jag mer munter imorgon.


P.S brande mig inte pa stranden, sov bort nagra timmar istallet. Det var val lika! D.S

nu har vi gjort kaos i Ao nang och pa Phi Phi. Fast pa tva helt olika satt, forhoppningsvis sa slipper vi undan fler missoden.

Slanger in nagra gamla bilder. Vi har ju iallafall blivit brunare an vi var dar.

Vi bor i exakt samma rum som forra gangen. F7 ar det basta!

om det vore mojligt hade jag nog krypit ur mitt eget skinn for lange sen.

Kommentarer
Postat av: Big SIS

Ömsa skinn, byt skinn- ny kamera o nytt skinn så är allt löst, materiella ting går alltid att ersätta :) Kram

2011-02-27 @ 21:40:28
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0