Thaifuckingland



hela mandag ochdag gick at till att resa. vi kom till bangkok pa tisdag vid halv fyra, halv sju satte vi oss pa ett thaiflyg till Phuket. Det tog cirkus en timme. Vi hade ingen aning om att det serverades mat pa flyget, vi var doo lyckliga, dock var det samre an svensk flygplansmat men vi fick i oss nagra tuggor. Vi trodde flyget till Thailand skulle ta dod pa oss men ack san tur vi hade att det var svensk nattetid. Vi sov den storsta tiden av resan.

Phuket var valdigt mycket horor, transvestiter och trafik. Phiphi ar helt annat. Ingen trafik, inga horor vad vi sett och valdigt lugnt.


vi akte fran Phuket till PhiPhi igar, la oss pa stranden och tog en nap. Sen tog vi en nap igen nar vi kom till rummet som slutade i tva timmars somn plus att vi sov lite lange idag. Men nu ar vi installda pa thailandsk tid.
Varat rum pa phiphi ar det mysigaste stallet i varlden. Det ligger uppe i bergen, men vi har balkong och manga snygga grannar att spana pa vill jag saga.

Natalie har svart att sova pa natten pga myggbettet hon fick igar. konstigaste myggbettet ever och nu ar vi alla lite fundersamma over om det ar malaria. Skamten i Thailand bestar mest av malaria och tsunami. Igar satt vi och prata om att vi skulle ga pa nagon slags safari grej varpa vicky klacker ur sig : Det borde finnas malariasafari. som vi skratta. sakert inte ni for ni var inte dar. Sa skamten bestar mest av nattas " malaria "bett.

Pancake med nutella har blivit en favorit redan. Tror jag kommer leva pa det. Tror jag kommer leva hur som helst pa allt det har.

Nu star resten av ligan och roker och vantar pa mig, sen ska vi ta en manikyr.

mamma och pappa, varfor svarar ni inte pa smsen, har dom kommit fram. Tacksam for svar.


notera snyggingen bakom..(darav bilden) i rod troja!!


sa dar ser deet ut mest hela tiden. om vi ar lyckliga... (fragetecken) JA!


varan balkong dar vi sitter nastan hela tiden med en cigg i handen och ogonen pa snyggingar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söta vän!

Klart vi fått SMS:en skönt att höra av dig, vi skulle givetvis svarat på dom, varit orolig 2 dgr när vi inte hört ngt, vad härligt att se att ni har det bra, har koll på ditt kto varje dag, och fyller på.

Hälsa alla och uppdatera bloggen, många stora kramar från ett svinkallt Kiruna -26 grader och blåst. Mor o Far

2011-02-17 @ 16:52:32
Postat av: Carro

Hallå här från kalla sverige med -28 grader. Jag och din syster sitter och skriver cv och sånt. Vi är inte det minsta avundsjuka på dig/er........... :/ Skönt att höra att du har det bra och resan gick bra. Uppdatera ofta så att vi får gotta oss!!! Kramar /Carro och Jessica

2011-02-17 @ 20:49:43
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

p.s fan vad bleka ni är!!!!! ;)

2011-02-17 @ 22:04:50
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: AK

jag ser då att ni har det rätt så mumsigt. natalie: man ska ha malaria innan man åker hem. så ni andra ligger i lä! jag har börjat vårt nya liv... genom att googla. sen det att jag åt en hampis igår ska vi inte tala om. hihi. uppdatera bloggen så vi på gärdis ser att ni inte smält bort. miss you guys. kisses and hugs! (huge ones) p.s så ser det ut som nattis har dött av malaria på näst sista bilden d.s å ni, det var så kallt i morse att jag sträckte mig när jag skulle hämta posten!

2011-02-18 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0