half of my heart


En bild på någon i din familj



En självklarhet att lägga ut kärnan till denna konstiga familj, ja vi är en konstig familj.
Så konstig att jag inte ens orkar gå in på varför den är konstig och ni hade nog ändå inte förstått.
Men det där är en del av min familj och den viktigaste delen eftersom utan dom hade ju inte jag funnits.
Utan denna man och kvinna hade det inte funnits så många olika konstiga individer som vi faktiskt är i våran familj.
Fast jag är nog den bästa individen helt klart, varför? det behöver vi inte heller gå in på.
kärnfamilj eller inte, en fruktansvärt bra och konstig familj är vi! och alla är vi olika på bra och dåliga sätt.
(jag har mest bara bra sätt) So there you have it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi älskar dig "trots" dina fel och brister, kramar från mor och far

2011-02-04 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0