allt på en och samma gång


Dag 3: En gammal bild på dig själv



En gammal bild på mig och kusin, den är cirkus 5 år gammal.
Jag var 14 år, Matilda var 13 år kanske 14.
Björkliden 2006


Dag 3: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge


Jag och min äldsta vän Sonja. Vi har varit vänner i cirkus 19 år (hela livet)
sen hon flytta till sthlm har vi absolut inte hunnit vara med varandra.
På tisdag ska vi däremot vara med varandra innan hon åker till sthlm och jag till Thailand!

Dag 4: En bild som du aldrig lagt upp



Det här är en bild jag aldrig lagt upp och det kanske man förstår
varför jag inte gjort.


Dag 4: En bild på någon du saknar


Jag saknar min familj söder ut! det lär dröja länge till jag träffar dom igen.



Kommentarer
Postat av: matilda

hhaha älskar bilden! Visst är det "stödmacka efter tio min i backen dagen" ? :)

2011-02-07 @ 19:30:16
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0