dag fem och sex



En bild på någon i din släkt


Här är två av mina kusiner, två släktingar. Den ena (med en stor tumme upp) heter Matilda.
Hon är ett år yngre än mig. Den andra söta tjejen heter Lotta och är min andra kusin (AK's) lillasyster, hon fyller 15 i år skulle jag tro. hoppas jag, blir pinsamt annars. den sista "tjejen" är ju självklart jag!
snygg som alltid!

En bild på någon du tycker är snäll


Alla mina kompisar vet ju att jag tycker dom är snälla och tycker det blir trist om jag ska lägga upp en bild på alla dom igen så jag väljer att lägga upp en bild på Carro, som är en nyfunnen vän skulle jag vilja säga, vare sig hon vill eller inte. Carro är väldigt snäll tycker jag och hon har världens sötaste barn, som jag redan nämnt tusen gånger men jag kan fortsätta föralltid.


En bild på någon du kan berätta allt för


Jaha, here we go again, här har ni dom igen. Jag berättar allt för dom, sen har jag ju några till som jag berättar allt för, synd att inte alla får plats på en bild!

En bild på någon du varit kär i


Här har ni mannen som jag varit kär i ända sedan jag för första gången såg One tree hill,
trots att vi inte längre är jätte tajta så kommer det alltid finnas kärlek till honom.


Jag kan inte vända tillbaka på dygnet, helt omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nä vad snäll du är :) Ja men givetvis är vi nyfunna vänner. Nu blev jag glad.

2011-02-08 @ 07:56:43
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Två söta o snälla tjejer :)

2011-02-08 @ 14:58:51
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0