Det är inte så långt hem


jag gör inte mycket på mina dagar som fritidsforskare.
jag är med mina vänner till sent på kvällen, jag sitter vid datorn tills natten blir dag,
jag vaknar sent, jag går på stan, jag tränar, jag äter, jag dricker mycket kaffe och jag är jag.

Idag var inget undantag, jag var på stan. Vi skulle handla upp nästan hela apoteket men det var bara våran resekompis Natalie som antog sig uppgiften att köpa sitt, jag väntar någon dag. Jag tränade idag, jag har ätit mat och jag ska dricka kaffe. Det enda som skiljer denna dag mot dem andra dagarna är att idag blir det födelsedagskaffe hos våran sista resekompis Viktoria. Congrats på dig!


svettig och mätt åker jag till Vicky, skönt att man kan vara sig själv!
hon brukar tycka om mig ändå.

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe, ja jag älskar verkligen kläderna :) du får nog ta dig en tripp till stadium då du kommer, fast då är det nog inte vinterkläder du är ute efter ;) hehe



Ja Neo är söt, han gör fortfarande give me five och jag försöker göra det ibland då och då så att han inte ska glömma bort det =)

2011-01-24 @ 21:01:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0