dust in the wind


En skön söndag, en sån där underbart skön söndag. Inte gjort något som varit ansträngande förutom att kolla hockey och ätit på max. men detta gjorde jag helt frivilligt och det var skönt. förutom att det blev förlust fast det var väl väntat.

Jag och syster var och åt en god middag på all star i torsdags, det var väldigt mysigt. Vi hyllade vår far genom att dricka lite tjeckisk öl. never been better

Vi har även hunnit umgås med sötaste Neo och Carro. Vi har varit på stan sen varit hem till dom och kollat hockey. Jag tror jag funnit min kärlek i livet, hans namn är Neo!



Jag och Carro på lilla julafton dagen innan jag for hem.



jag och syster var mogna och kasta popcorn. Borde tillägga att jag fånga popcornet om ni inte ser det på bilden.


har dock inte fått träffa den här sötnosen.

Imorgon blir det kaffe hos Viktoria på morgonen och se tisdag anländer man hem till Kiruna ännu en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0