going away


Då var det dags att ännu en gång lämna Luleå för att åka hem.
Det blev en kortare visit denna gång, fast en välbehövllig sådan.
Det fina livet börjar på onsdag mina vänner eller kanske torsdag
för på onsdag blir det några grabbarna grus öl med Fredrik.

Dags att ännu en gång försöka lära mig läxan att gå och lägga mig i tid.
klockan slog just 02.20 och jag skulle chansa på att jag ska stiga upp vid cirkus
07.30 i morgon för att krama syster hejdå. Men min andra syster, hur gör vi detta?
undra om jag hinner träffa henne innan jag åker. hoppas!
Det har redan gått en vecka sedan våra vänner lämnade oss, men vi ska klara oss
en hel månad till innan vi träffas igen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Nä juste, nu är det ordnat. High five är med på listan nu :) haha. Han hälsar tillbaka och höjer näven. Ja vad bra, en fika låter ju inte alls fel :) Kanske går förbi stadium också? ;) Ha det super bra i thailand, fast det är ett tag kvar men jag tänkte att ja säger nu så att jag inte glömmer :) hehe. kram

2011-01-20 @ 08:03:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken fin bild Julia!:D

2011-01-24 @ 18:34:39
URL: http://fridaemeliesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0