let it be me


klockan slog just: 02.54, känns bra med tanke på att jag ska upp om cirkus fyra timmar. Jag är redo. Jag har lovat bort mig klockan sju på morgonen en tisdag. Vad gör man inte för sina vänner? Jag ska följa med och vara moralisktstöd medan hon(Natalie) tar spruta. Allt detta gör jag ihopp om att någon av mina vänner följer med när jag tar min spruta. Jag har börjat inbilla mig att jag är rädd för sprutor fast jag har för mig att senast jag tog en spruta brydde jag mig inte så mycket.

Igår tog jag fram en låda där det ska finnas en lapp vart det står vad jag har tagit för sprutor, medan jag letar hittar jag en annan lapp där det står att jag har tagit en spruta 2007 (?) som hette typ propix, profix, prifix, ingen aning men det läskigaste är ju då att jag kommer inte ihåg att jag har tagit denna spruta. Jag har mina funderingar på om jag kanske är rädd för sprutor och svimmade när jag tog denna och nu inte kommer ihåg att jag tagit den. Det som är ännu konstigare är att det verkar som att ingen av mina vänner har tagit den? skön..t



Ibland känner jag för att sätta mig i det där hörnet på den där stolen,
slå på Thåström på högsta volym och fundera på livet,
hur jävla djupt det än låter så är det det bästa...ibland.

Kommentarer
Postat av: Jessica

JA JA JA kom hit och sitt i vår stol- vi saknar våran JULIA :) Du får spela hur högt du vill, Kram

2011-01-11 @ 17:14:55
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0