Let it shine


Jag tyckte ju nyss att jag skrev ett inlägg, det är ju hela två dagar sedan
och idag är det ännu en till som fyller år. Min stora stora syster, ska inte skriva hur ung hon blir
för då blir hon säkert sur på mig. Men hon är fortfarande en kvinna i sina bästa år! haha

Grattis på dig systeryster!


Saknar mina systrar (och syskonbarn) , får nog ta och flytta ner på heltid nästa gång.

påtal om sakna så saknar jag mina två bästa vänner på andra sidan jorden.
Jag saknar er! jag ber er att hädan efter inte skriva något sms eller på facebookchatten
för det påminner mig bara om att jag inte kan vara med er när jag vill!
Annars går det rätt bra, tänker inte på er allt för mycket..hehe


hjärta



jag vill ha mat, jag är hungrig. idag blir det bara kaffe och mat hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Å vi saknar dig :) Nej man blir ju inte äldre än man känner sig enligt vissa ...jag är således inte så gammal Kram

2011-01-27 @ 14:23:17
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0