Nikotinfri

Som texten lyder så har jag varit nikotinfri sen igårkväll, tur att Krister erbjöd sig att ge hans sista snus till mig om jag gjorde kaffe! Bra deal tyckte jag! Angående sprutan så fick jag mig en rejäl chock när jag kom till Kiruna hälsan med Natalie under armen klockan 8 på morgon, bör tillägga att jag inte ätit eller sovit något på hela natten (försökte vände tillbaka dygnet). Vi kommer in och kvinnan frågar om jag också ska ta, jag säger snabbt att jag ska ta på måndag. Varpå hon tillägger men då kan du ju ta nu, det spelar ju ingen roll! Jag har under hela den här tiden inbilla mg att jag är spruträdd, vilket jag inte är så efter att Natalie tagit sprutan sätter jag mig i stolen och det visar sig när jag ska ta sprutan att jag inte alls är spruträdd, det gick mycket bra förutom att jag efteråt höll på att däcka av. Läkaren såg detta och sänkte ner stolen och höll upp benen. Jag blev mäktat chockad över detta då jag aldrig i mitt 19 åriga liv varit i närheten av att svimma. Men jag har nu tagit sprutan, det som återstår är 4 veckor av väntan med bl.a. Packning och att dricka något konstigt sen är vi good to go! Detta inlägg är skriven från mobilen, Sveriges nästa storbloggare...wohooo! Ett som är säkert är att jag hade behövt deras månadslöner för att då denna resa att gå runt men det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0