I en annan del av luleå


Det tog inte mer än ett dygn innan jag fick åka och umgås med både Carro och Neo.
Han har blivit så stor lillkillen. Knallar runt och pratar (sitt eget språk för det mesta). Vi har då fått skrattat åt alla hans roliga ljud han gör. Bada gjorde vi också. Helnöjd kille.
Carro hade gjort naglar och jag blev också sugen, ett telefonsamtal och några timmar senare var det gjort.
Väldigt ovant att skriva på tangenterna men det ordnar väl upp sig med tiden!
Hoppas jag och Carro hinner på stan någon dag också.

Syrran och jag hade bestämt tid på stan klockan halv elva, två timmar senare vaknar jag upp. Har dock en förklaring som lyder att hemma har vi ljust dygnet runt så det blir svårt att sova länge men fick ta Weras rum som var kolsvart vilket resulterade i en försovning.



en bild på mig och Neo från i påskas.


Ska nog ta och tacka för mig denna kväll och hoppas att jag inte försover mig för då blir systerdotter förbannad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite dålig på att uppdatera...eller?

2011-06-27 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0