jag går och fiskar


Jag skulle åka och fiska idag. Vet inte ännu om så är planen. Jag hann dock inte packa min fiskeväska innan jag förflyttade mig till jobbet. Fick ett annat erbjudande om att kanske gå på Landströms. Vädret var alldeles utmärkt för 3 minuter sedan när jag tittade ut genom fönstret men just i detta nu har det övergått till regn. Fast och andra sidan är det ju säkert fortfarande varmt.

Vi har 3 dagar av festande framför oss, så min fråga är då om Landströms är ett smart drag av mig?

Vädret satte just stopp för alternativ 2, vilket var Landströms. Fiske? jag vet fortfarande inte hur det lyder men vi får väl se. Jag återkommer, möjligtvis efter helgen eftersom jag inte lär sitta och häcka framför varken datorn hemma eller datorn på jobbet. Ta det jävligt lugnt med festivalandet och detta gäller även dem som befinner sig söder ut. peace



filuren bjöd på kaffe, prat och en skinkrulle. thank you!


Kommentarer
Postat av: carro

Nä det blev en svart, dom vita är tydligen svåra att få tag i sa dom i butiken.. säkert nå beställningsvara.. :) Men jag nöjer mig med en svart.. haha

2011-07-06 @ 15:40:56
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0