snart är det lång rast på jobbet


Det var ett tag sen mina kära vänner. Jag hamnade i träsket men jag är påväg upp.
Jag vet inte vad som hänt sen sist. Min kusin och min käre vän har gått på röda mattan som knappt existerade men vackra det var dom minsann.

jag höll på att få fly från mitt bo från en stund men sen blev det inte så. vilken otur.
Förhoppningsvis kommer goda besked inom en snar framtid.
Det hade ju varit roligt.

snart tar vi en lite rast, fast jag saknar lite min utekompis. Tror jag dra med mig Evelina och Jennie på lite frisk luft. hoppas dom följer med ut!




Jag hade inte tackat nej till lite sådant här vattenhäng imorgon, någon som är på?




Kommentarer
Postat av: frkjessica

Ja det var ju så synd det inte blev så men vi ska inte ropa f..n förren han står i hallen så det kanske löser sig :) Kram, miss you!!

2011-06-08 @ 07:58:48
URL: http://frkjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0