en promenad rikare


Blev en timmes tanke-rensare. Försökte rensa tankarna på allt som har med nikotin att göra.
om jag lyckades? ja under den timmen tänkte jag nog på nikotin 43 minuter.

syster, jag kan inte förlora över Fredrik! Jag kan inte vara sämre än han. Han retar ju mig nog mycket.
haha

Jag måste hoppa i duschen, ska nämligen och hälsa på hos en söt liten flicka. Matildas systerbarn Molly.
Jag vill också bli moster igen..



så där såg det ut när vi hade en mindre bra dag på ko chang..

Kommentarer
Postat av: Carro, mamma till Neo

duktig du är som håller dig från nikotin!!:)

2011-03-23 @ 14:49:40
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: sara

TU ER BEST!

lite kärlek i vardagen skadar aldrig.

2011-03-23 @ 16:35:54
Postat av: Big SIS

Håller med Carro- du är duktig och har du gett dig in i det och klarar det kan du känna dig riktigt j...la BRA!

Moster?? Tror nog du får vänta tills du får bli faster om du inte kan övertala Camilla :))

2011-03-23 @ 20:51:27
Postat av: Carro, mamma till Neo

Jo jag har fått det skönaste jobbet ever, är personlig assistent och hemtjänst åt min syster, kan ha med Neo då det krisar osv:) Som då david jobbar m.m:)



Ja men ligg i nu så att du får jobb här i lule :) perfekt...När kommer du och hälsar på oss? =)

2011-03-24 @ 10:21:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro, mamma till Neo

Juste, glömde ju skriva att du kan få vara "plastmoster" iallafall, åt Neo :)

2011-03-24 @ 10:22:07
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0