for manga chang


I forrgar var vi pa stranden pa dagen och sen gick vi hem for att duscha och fixa for att sedan ga in till stan for att ata lite kakmat. Vi gick till ett matstalle som en svensk agde. Om man kopte ol fick man en ring som man sen fick kasta pa flaskor och traffade man fick man den flaskan gratis. Jag, patte och fredrik kastade varsin. Vem tror ni traffa ratt? Jojomen, ni gissade ratt det var jag!
Man ar for saker sa ar det bara.

Eftersom det basta i varlden ar att vinna och fa gratis saker sa var jag overlycklig. Jag blev pa hugget och vi fortsatte ner mot Ombar tror jag det hette dar vi fick varsin gratis buckets. Sara, vicky och natalie kande sig inte helt okej sa det fortsatte hemat. Jag, freddan, patte och matilda fortsatte vidare till Reggaebaren dar det var fullt os. Vi traffade pa vara grannar som ar fran skane, slog oss ner och buckets efter buckets efter ol rullade in som pa lopande band. Pa vag hem gick jag pa market och kopte mig en cider (jag tyckte tydligen att jag behovde den) och medan jag gjorde det tappade jag freddan och matilda. Jag tog min cider och knallade hem. Dom kom efter ett tag sa jag slapp vara ensam. Vi forsatte efterfesten pa skaningarnas rum och vettetusan nar den efterfesten slutade men pa lullan var man nar man vaknade sen. Jag och Matilda satt och asgarva at gardagen medan de andra tjejerna kommer och fattar ingenting. Igar var alltsa ingen bra dag. Jag och matilda stannade hemma. Matilda var sjuk och jag var bakis. De andra akte ivag pa nagon hinderbanegrej i skogen. Hade varit skoj men tror inte jag hade klarat av en meter av den banan i mitt tillstand.

Somnade som en stock igar kvall och nar jag vaknade imorse var Matilda vaken och har fortfarande ont i huvudet. Efter vi somnat om och vaknat igen madde hon annu samre, vi hoppade i en taxi och begav oss till sjukhuset som ligger en halv timme bort ungefar. Vilket stalle. Vi alla funderade pa att fejka sjuka och ta in pa detta underbara stallet. Toaletten var helt underbar, inga kryp, ingen konstig lukt, vanlig toalett, tval. JA ALLT FANNS! Vi blev bjudna pa kaffe, te och vatten medan matilda var pa undersokning. Vi knallade ivag och kopte med oss macka, ost, chips, choklad och yoghurt och gick tillbaka och vantade pa Matilda. Doktorn skrattade at oss dar vi satt och kaka frukost. Matilda kom tillbaka och hade varit och handlat upp HELA apoteket sa forhoppningsvis mar hon battre snart!


varan vakthund pa hotellet. Bobo!



hotellet pa Khao san road. Vi har inte fatt sola pa 3 dagar sa brannan borjar lossna.
Imorgon lamnar vi troligtvis Koh chang och vi hoppas pa bra vader i koh samet.



svenska resturangen. Mysigt fast det ar inte helt latt att sitta pa golvet. Man borjar bli till aren sa knana tar lite skada.



sa har ater vi frukost pa morgonen har. Helt okej mysigt. eller ?



jag traffade ciderflaskan och var ganska sa nojd over min insats. Fragade killen som agde om dom inte hade en wall of fame, dom hade haft det men nagon hade stulit kameran och han hade inte hunnit kopa en ny. Tror jag ska printa ut den dar bilden och skicka at han sen.

Hela ganget pa resturangen.



Sa har sag det ut nar jag och matilda lag pa rummet och ojade over hur vi madde.
Vi kom fram till att vi hade kunnat ha det varre.


Mattan var matt i hangmattan.


sjukhuset!


Vi fick te och kaffe. Vi var helnojda!




Matildas must have nagra dagar framover.



sahar sag det ut igarkvall. vi har det bra om man inte ser det.

saja syster, nu har du tva inlagg!



Kommentarer
Postat av: Big SIS

Ja två inlägg, nu är jag nöjd :) Härligt att ni har det bra. Ante mig väl att du skulle drabbas av tävlingsgenerna du med...hoppas de håller i sig, Puss o Kram till dig!

2011-03-04 @ 09:51:48
Postat av: Anonym

ååååh. jag tror jag börjar grina. skrikböla till och med, när jag ser detta. jag blir så avis och jag saknar er så mycket och ni verkar ha det så bra! känns bra i hjärtat här hemma att se alla tillsammans :) lev livet! PUSS /elin (om du inte förstod det :b)

2011-03-04 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0