inget alls



Idag när jag och Sara var och åt lunch, vi var och åt lunch för närmare bestämt uno timme sedan.
Jag fick kommentaren. " gud vad du såg fashion chic-ig ut idag" (något i den stilen)
då kanske ni undrar hur jag såg ut idag?



Där har ni "fashion chic". Om ni undrar vem det var som sa kommentaren så kan jag berätta att det var ingen mindre än Åsa Leijer. Hon förväntade sig en komplimang right back. jag förstod inte förän hon sa det och till la då att hon var väldigt snygg! hon log och så var min dag gjord.


Som alla vet och som ingen missade så flödade nikotinet i Thailand. Jag som snusar i vanliga fall slutade snusa när snuset tog slut och har inte snusat på snart en vecka. Istället har jag rökt eftersom det är så mycket bättre. Men idag har jag min första dag som nikotinfri på 6 år. Jag tänker ropa hej innan jag är över bäcken för så här länge utan nikotin har jag aldrig varit och varje timma är viktig!


peptalk!
Kom ihåg, jag har vaknat åtta så det är sex timmar utan nikotin. I'm just to good to be true!



Kommentarer
Postat av: Carro, mamma till Neo

Vad duktig du är som håller dig från nikotin, själv har både jag och David hamnat i träsket och börjat snusa igen... fy oss!

2011-03-21 @ 15:05:27
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Big SIS

Kom hit jag behöver dig- kom och vik t-shirtar och spela Thåström för oss ...lovar att bjuda dig på en prilla om du kommer, KRAM

2011-03-21 @ 15:38:22
Postat av: matilda

Kusin! jag saknar dig; snart ska vi gosa <3

2011-03-21 @ 18:20:06
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0