Jag har gått för långt


Jag vaknade tidigt idag igen. Jag vaknade egentligen jätte tidigt, redan när klockan slog 05.15. Men jag tyckte inte riktigt att det var läge att kliva upp då så jag sov vidare och vaknade vid halv 9. Hade bestämt kaffedejt med Matilda innan jag somna igår. Knalla till henne, det var kallt och det tog jätte länge. tror jag. Vi drack kaffe och sen svängde vi förbi Team sportia för det finns en jätte fin jacka där som jag ville dregla på lite men när jag hade dreglat klart skjutsa matilda hem mig.

Det är dag nummer fem och jag lever och frodas fortfarande. Jag har slutat tänka mer och mer på nikotinet men det kommer tillfällen då det hade varit passande att ta till lite nikotin.

- idag när jag gick till Matilda och upptäckte att mina hörlurar har börjat glappa. så varje steg jag tog så slutade ena hörluren fungera. humör: småirriterad.

- idag när jag tappade min klocka i golvet (helt ny, från Thailandet) och ena bandet på sidan lossnade. Jag satt och pillra med den där skruven. om det gick? nej! Jag är ingen person som gillar att pyssla med små saker och pillra, har aldrig gjort och kommer aldrig tycka det är kul och än mindre kul när jag inte har snus. humör: jätte irriterad.

och dagen är inte slut än..


Våren kom och hälsa på förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0