kaos pa kaos pa kaos


Vi befinner oss just nu i Pattaya, Phuket volume two ungefar. Idag har vi spenderat dagen pa vattenlandet. Jag, Vicky, Natalie, freddan och patte. ynka 100 bath skulle dom ha for att vi skulle fa leka i vattnet. Ungefar 20 kronor, lite mindre. Vi trotsade vara radslor och gav oss pa den hogsta kanan. Dumt javla val. Jag stod dar uppe, sag natalie aka ner och patte, bada flog som vantar. Sen var det min tur, om jag kom ner? jojomen det gjorde jag men ont fick jag och till raga pa allt gjorde jag en boob flash infor hela ryssland. Ja, vi har mott Ryssland. Pa minibussen hit satt vi omringade av ryssar, nar vi kommer hit ar det enda spraket vi hor ryska och idag pa vattenlandet horde vi bara sma barn som sprang runt och skrek pa ryska. Vi har kommit till Ryssland. Ryssarna verkar tro att dom ager denna stad. Jag kom ut fran 7 eleven efter att ha handlat frukost och en ryss kommer fram till mig " Russia?". Kan mycket val vara sa att jag ser ut som en ryss men det tvivlar jag pa mina vanner tycker jag ser mycket svensk ut....

Iallafall, vi akte en orange kana, en bla kana och en rod kana. Jag och natta avslutade lekandet med den roda kanan som var till for dom sma men vi tyckte den var valdigt behaglig med lagom fart. Efter vi smorjt kroppen med olja, grabbarna kort vattenskoter och spelat lite boll i vattnet var det dags for en gondoltur som var en ren inpuls. ingen ville egentligen aka men vi satte oss i den dar rostiga gondolen som tog oss 170 meter upp i luften. Skooooon...t! Det var sjukt haftigt och vilken utsikt, bilder kommer i nasta inlagg.
Fredrik och Natta tog den snabba vagen ner och det var genom linbana. Ja ni laste ratt dom akte ner hangandes fran 170 meter upp i luften. Vi andra tog den sakra och saktare vagen, hissen. mycket behagligt. Fast just nu angrar jag att jag inte akte. Fast fragan ar om man hade vagat.

Imorgon ska vi lamna Pattaya och aka vidare till Koh samet som ligger 2 timmar harifran och det blir varat sista stopp innan vi anlander till Bangkok for shopping. Imorgon ska vi aven lamna vara grabbkompisar. Det kanns valdigt ledsamt och till raga pa det da sa har vi inte varit och sagt hej da i deras rum utan vi har sagt hejda pa sjukhuset. Patrik ligger inne pga att han hade ont i magen och da tog dom in honom over natten men det ser ut att bli battre eller vi hoppas det iallafall. Trakigt att det skulle bli sa, dom aker ju hem bara om nagra dagar.

Vi kommer sakna vara grabbar men nu aker vi fem tjejer som ar kvar vidare till koh samet som tydligen skulle vara det stallet som det regnar minst pa. LETS FUCKING HOPE SO, WE NEED SOME SUN!


ursakta for texten, las eller las inte. Kan finnas viktiga saker dar i.
Hors kanske imorgon eller nagon annan dag.
Imorgon ar det exakt 1 vecka tills vi lamnar detta underbara land. Jag vill inte!

men nu ska vi knalla till varat rum och sova, ska upp tidigt och jag rinner snart bort harifran. Ingen flakt har inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0