Koh chang

Vi motte upp Sara och Matilda i lobbyn pa D&D inn pa Khao san road. Valdigt fint stalle!
Blev en valdigt konstig stamning for att vi har varit borta fran varandra sa lange.
Vi gick ut och at och sen gick vi pa stan och jag trostshoppa en kamera, linne, shorts och en klanning. Haller pa att ta igen alla foton jag missat, redan forsta dagen hade jag fotat 150 bilder.

Igar morse satte vi oss pa en buss som skulle ta 6 timmar men som tog typ 8 timmar. Sen akte vi bat i cirkus 20 minuter. Vi var framme pa Koh chang vid 4 pa eftermiddagen. Vi gick och fick i oss lite energi pa en reggae bar!
Sen letade vi upp boende som tog sakert 2 timmar. Vi var blot i svett och vi hann njuta av varan utsikt i nagra minuter innan det blev kolsvart ute.

Vi bor dock lite utsides men det tar inte sa lang tid att ga, bara om man ska till stranden vilket vi upptackte i morse. Hon sa en kvart vi gick i en halv timme plus att vi vada over vattnet for att komma till stranden men valdigt fint var det!

imorgon ska vi nog boka in oss pa antingen delfingrej eller linbanagrej!

Koh Chang ar inte riktigt som vi tankt oss sa vi blir inte sa lange har.

Var nyss och fyllde pa medicinskapet med lite tabletter. Har druckit den dar drickan men den har tagit slut sa nu har jag gatt over till samma fast i tablett form. Forhoppningsvis slapper allt snart. Fast det har helt klart blivit battre. Jag kanske inte hjalper till pa traven med att roka men vad fan jag ar ju pa semester!

 

Nagra vanner pa Khao san road!

Varan mysiga balkong dar vi satt och catcha upp lite vad vi hade gjort.

forsta bilden med nya kameran.

en bit av trostshoppingen.

Pa vag till koh chang.

 

DETTA INLAGG SKULLE HA PUBLICERATS FOR TVA DAGAR SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0