last day in bangkok


Vaskan ar packa och den ar packad till max, sista solningen ar avklarad (vi har duschat ocksa, jag lovar) och mjukiskladerna ar pa.
Denna gang lamnar vi inte bangkok for att resa vidare i Thailand utan denna gang lamnar vi Thailand och flyger hem till Sverige, hem till Kiruna. I dont wanna go home.

Vi aker harifran klockan 00.35, landar i Stockholm kring halv atta skulle jag tro och ar framme i Kiruna 13.00 om allt gar vagen.

om nagon snall sjal dar ute har ett jobb at mig nar jag kommer hem sa vore jag evigt tacksam. Behover pengar till min nasta resa. TACK!


mamma, kommer du och hamtar mig i morgon? vore kul.

hejda Thailand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0