that's when you need someone



Jag vet inte längre hur många timmar jag klarat mig och om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte heller.
Det är dag fyra, det vet jag. Det är slutet på dag fyra och jag har klarat mig bra även idag. Jag svävar iväg ibland och blir alldeles för speedad. Jag har hållit på att bryta ihop ungefär 3 ggr idag men har klarat mig undan dom stora utbrotten.

Igår däremot var det nära ett break down. Jag skulle på träning, hade inte hunnit äta så jag slängde i yoghurt och lite frukt. Ska vispa om smoothien och detta händer enbart när man bestämt sig för att sluta använda den bästa drogen i världen. Jag tar vispen, lägger ner den, drar igång den och vips (visp) så är min smoothie inte längre i behållaren utan den är på golvet, den är på skåpluckorna, den är på diskbänken och den är på mina kläder. Dom stunderna är stunder man behöver guld i mun (under läppen).

Men hör och häpna, jag tog ett djupt andetag, räknade till 10 och sen torkade jag upp efter mig innan jag gick ut, satte mig i bilen och gav mig själv en smäll på käften.



Igår fick jag hålla i den här skönheten. Det är enda gången på fyra dygn som jag glömde bort nikotinet.
Tack Molly!


Jag lär nog inte bli moster nå fler gånger så får väl börja dra med Matilda till Evelina så ofta jag kan.
Sen har jag ju Neo när jag kommer till Luleå. Det klarar jag mig länge på. underbart!

Kommentarer
Postat av: frkjessica

Men så fin liten tjej hoppas du snoosade ordentligt! Du får snart börja skaffa egna så får jag bli moster igen :)

2011-03-25 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0