Det ar ju sa!


Igar hade vi chilldag eftersom solen inte ville visa sig. Jag, sara och natalie tog en svang in pa "stan" och jag och sara tog en foot scrub (vilket behovdes), natalie tog en massage och sen tog jag pedikyr. Efter det gick vi runt och smashoppa och sen satte vi oss ner pa ett cafe som hade den godaste kaffe mocca jag nagosin druckit och tro mig jag har druckit nagra.

Vi skulle och prova utelivet har pa koh samet igar, vi skulle mota kirunakillarna pa stranden utanfor varat hotell.
Det borjade aska och blasa, vi satt och at och vantade men det kom inga killar. Vi gick tillbaka till matilda och vicky och drack lite efter ett tag hor man nagra killroster langtbort ifran "Kiiiiirunaa". Dom hade gatt runt och leta efter varat hotell och tillslut hittat oss. Vi satt pa balkongen ett tag sen gick vi vidare till nagon bar vid dom. VI gick svin tidigt sa nar jag och Sara bestamde oss for att ga hem sa var klockan bara ett.


Uppstigning klockan 9 i morse, sara hojta att det var stralande sol. Frukost pa resturangen brevid hotellet och sen slangde vi oss i solstolarna och dar har vi pressat anda till nu. Forhoppningsvis har man fatt en stabilare branna. Men jag tror jag maste sola baksidan imorogn om det ar soligt. Det ar lite skillnad pa fram och baksida.



Dar ligger jag fan i la som vicky hade sagt.







Varan kompis pa altanen som dansade for oss.


Sa har ser paradiset ut.

nu ska vi springa hem och duscha och sen ska vi ut och ata pa nagon svensk resturang.

mamma du kan val iallafall slanga in en kommentar da och da, du har blivit lite dalig pa det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå kompis!

Haft fullt upp här när jag insett att du snart kommer hem.

Du har varit utan säng men igår har jag fixat en ny.

Jag är nog allt avundsjuk på er alla, ni är så söta vackra bruna och helt underbart fina allihop. Längtar tills du kommer hem så jag får en shopping kompis, behov av nya kläder, men din garderob har fungerat mycket bra under den här tiden.

Många bamse kramar från din kära mor och far

2011-03-09 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0