Dagar framför datorn


Jag kommer snart att få fyrkantiga ögon, helt klart. Mor min sa alltid så när jag var liten och jag kan slå vad om att hon inte var den enda mamman som sa så. Men mamma, kollade du upp riktigt noga att det faktiskt inte var så? Det känns som att mina ögon börjar bli fyrkantiga. Jag känner mig fyrkantig hela jag. Jag är liksom nästan lite lik svampbob, förövrigt det bästa barn/vuxen programmet. Jag satt nämligen och pratade med en klok person om det här på en förfest för inte så länge sen och den personen tyckte precis som jag. Svampbob fyrkant är inte bara ett barnprogram utan ett vuxenprogram också. Jag har ju även en vän som kan skratta som svampbob och det är ju få förunnat. 






(bild tagen från google)

Appropå vänner som skrattar som svambob så har en av mina vänner bjudit in till spritfest på lördag. Det är ju inte mer än rätt nu när hon ändå fyller tjugo kan jag tycka. En spritfest får man ha och jag kommer delta.
Jag och 6 andra kommer att befinna oss hos vår vän på lördag. Redo för röda plastmuggar, shotsglas, hattar och sugrör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

väntade mig en bild på den nyblivna 20 åringen. dagen till ära och sådär. men det var ju tydligen för mycket begärt.. hehe

2011-05-12 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0