It's gonna be a long day



Jag och min arbetskompis och även utanför-jobbet-kompis Matilda har bestämt att vi inte får sitta på Facebook under hela tiden vi jobbar, vilket är 4 timmar. Ganska svårt med tanke på att man är inne på internet hela tiden här. Det är ju inte så att vi inte jobbar, för det gör vi. hårt också.

men alla vet väl hur fort tiden går när man sitter vid datorn. En timme går på 10 minuter, 2 timmar får på 20 minuter, eller det är så för mig iallafall.
Vilket betyder att denna dag/kväll kommer bli lång.
Men lika glad är jag för det för om några minuter är det fruktrast.
Kanske till och med en kopp kaffe på det.



(bild tagen från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0