En gäst.


M - Jullaaaan! Skriv blogg!
J - Göre själv!

OKEJ, då gör jag det! Matilda is in tha blog. (Fakta kommer) Jag har faktiskt en egen blogg men den känns så jävla 2010 så jag orkar inte. Och Jullan har mer läsare för den delen. Jag tror att de allra flesta vet vem jag är (Julias number one friend helloooo) men vi kör ändå!

Namn: Eini (efter min finska mommo) Matilda "Mattan" (ofrivilligt nickname, mycket coolare med Carpet..) Eriksson (jävla svennebanan, men vem fan vill heta Koivuniemi?!)
Ålder: 19 år (eller 15?)
Bor: Röd villa, Kiruna
Civilstatus: Är du snygg? Då kan det diskuteras (Döners, hehe....)

Sådär. Det är jag. 1 av 6 stolta medlemmar i Julias gäng. Och hur lyckades jag kvala in tror ni? Björkispremiären 2008. (tror jag?) Det var där det hände. Jäklar vilket intryck jag måste ha gjort. Fast vem kan egentligen motstå mig? Alla gäng behöver en kort, ettrig och söt liten tjej som drar snuskskämt med jämna mellanrum. Nej, jag förstår varför jag fick stanna. Och vad var det som gjorde att jag föll för Julia? Hennes stjärt såklart! I love it! Jag försöker hinna med minst 3 klämningar i veckan. Det var lite lätt info om mig. Det här med bloggning är fan inte min grej. Hoff, jag orkar inte..

Hejdå alla hamburgerfetton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0