modell för en dag


ja, man kanske har tänkt för en sekund att det vore roligt att vara modell för en dag när man tittar på top model på tv. (ja , jag ser den ibland). Jag och mina två systrar fick faktiskt pröva på detta i söndags.
Det har varit en jobbig helg och har inte blivit många timmars sömn. Skyller lite på det, men vi fick ju faktiskt till en och annan bild. Vi systrar har ju faktiskt aldrig gjort något alla tre tillsammans så själva grejen var ju inte att fota oss utan att vi skulle göra en sak tillsammans. Jag vill bara tacka mina bästa systrar för den bästa dagen på länge, jag behövde verkligen det! Att vi sedan fick avnjuta en maxburgare och att min mage fick träning efter 4 års uppehåll pga mycket skratt attacker gjorde ju inte saken sämre direkt.



enjoy!







Kanske lever en modell i mig ändå, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Carro, mamma till Neo

Vilka fina bilder :) Vars var ni och tog dom? :)



Ja du borde verkligen komma ner och julshoppa ;) Men snälla välj dagar så jag är ledig.. haha Kraaaaaam

2011-11-30 @ 23:57:02
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0