söderut



Om cirkus 5 timmar befinner jag mig på tåget ner mot Luleå.
Så typiskt mig att inte kunna somna när man ska upp tidigt.
typiskt mig att inte packa innan man går och jobbar så man slipper göra det 1 på natten.

Hatar att vara vaken såhär sent, jag lyckas alltid bli jätte hungrig och ork till att göra något att äta finns ju inte på långa vägar. Istället satte jag mig ner i soffan med fötterna på bordet, datorn i famnen och ger ett försök till att måla naglarna. Måste erkänna att det går väl sisådär.

Typiskt mig att jag ALLTID precis efter jag målat naglarna ska duscha eller göra något. Bara för att jag vet att jag målat naglarna. Bara för att testa hur mycket dom klarar innan dom förstörs. Det tar inte länge, jag har testa några gånger.
Tar max en sisådär 2 minuter. Sen klarar jag inte av att dom blir lite fula och så tar jag bort allt och skiter i det istället.
Ändå har man lagt ner säkert en timme av sitt liv på det.


nej, packa var det. och förstöra naglar.

Än ser dom bra ut!


Typiskt mig att sitta och klaga här mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: matilda

julia, jag visste inte ens att du lämnat k-town! när återvänder du :) ?

2011-11-19 @ 17:10:11
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0