this is it


Det går inte att äta kakan och fortfarande ha den kvar.
Det är helt omöjligt.
acceptera det.
.



Förövrigt så har jag pratat med mina vänninor om att den senaste tiden har jag mått sådär snuskigt bra.
Nästan så någon måste ta ner en på jorden. Jag väntade på käftsmällen. Personen som gav käftsmällen och tog ner mig på jorden var jag själv. Jag tog på mig ett par högklackade skor, gick på fest och trampade åt helvete fel.
Jag har förhoppningsvis gått sista dagen med kryckor.
Det har jag då lärt mig, är det ingen som hjälper dig att ta ner dig på jorden så löser du det alldeles utmärkt själv.

Någongång kommer käftsmällen, det är spännande för du vet aldrig riktigt när.
och inte heller hur hårt den kommer kännas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0