bara en stukad fot.


I lördags trotsade jag halkan som härjade utanför mitt fönster.
Jag tog bilen till Sara för att hämta upp henne, jag kom fram men inte ända fram till hennes dörr.
Hon svarade inte i telefon så jag tog saken i egna händer och tog mig sakta men säkert upp för backen.
Halvvägs upp kommer Sara ut och säger att hon är redo att åka.
Vad jag inte tänkte på när jag gick upp för backen var att jag var tvungen att gå ner sen också.
Jag hade på mig joggingskor (inget fäste överhuvudjävlataget). Sara stod redo att fånga mig om jag skulle ramla.
Det funkade inte.
Fick ännu en gång ta saken i egna händer och sätta mig på arslet och hasa mig ner för att förhindra en bruten fot.
vad gör man inte?
Sara fick skratta och jag har fortfarande bara en stukad fot.

VARNING!
Bilden nedanför kan orsaka spyattacker för folk som inte gillar fötter. (SARA OCH ELIN, JAG VARNADE ER!)
Bilden är egentligen bara en påminnelse till mig själv att jag ska ge fan i att ta på mig klackar.
Ibland behöver inte allt handla om utsidan.(om du har tur)









Jag har ju iallafall en fin insida.
om det fortfarande räknas.


Kommentarer
Postat av: Carro, mamma till Neo

AAAJ stackars dig!! :/ haha fast jag kan förstå din vän, jag hade nog också skrattat ;)

2011-10-11 @ 08:15:46
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0