nackspärr


Jag är numera Julia "världsmästare på cheeseburgare" Karlström.
Och med det namnet kan vi ju dra slutsatsen att det går galant på nya jobbet eller iallafall med burgarna.

Att jag däremot i min iver att vända på huvudet imorse när jag vaknade orskade nackspärr på mig själv kan vi kanske utesluta.

Jag vill även tala om för er att jag har svårigheter att backa om jag inte får kolla bak och att kolla bak finns just nu inte på kartan. Så har ni en bil som har blivit påbackad så är det troligtvis jag som varit i farten.

Att glömma bort att man har nackspärr är inte något att rekommendera.
Att dra en för snabbrörelse med huvudet i tron om att man är helt frisk funkar inte.
Jag har testat. Inte bara en gång utan några gånger.

Att kolla hockey med nackspärr kan bli en utmaning, men jag har ju sagt att jag alltid gillat sport.
Jag återkommer med hur matchen slutade. matchen mellan mig och nackspärren.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0