love



I förtroliga samtal om kärlek och lycka
vill man ha någon nära som kan råda och tycka

En som ofta vet svaret på alla bekymmer
en som lyser upp vägen när det kvällas och skymmer

När man känner sig lycklig, glad eller dyster
finns hon alltid till hands - allra käraste syster! (systrar)

Imorgon beger jag mig ner till mina kära systrar.
Jag har kommit fram till att jag faktiskt är där nere rätt mycket och jag vet att mina systrar håller med mig när jag säger att jag egentligen borde ta mitt pick och pack och flytta ner.

hursomhelst så kommer den saknade lillasystern ner imorgon.
Nu blir alla lyckliga!



och såklart the love of my life, icke att förglömma.
Carro inräknad såklart!


Kommentarer
Postat av: Big SIS

Gulle dig- ses snart kram :)

2011-09-20 @ 22:40:09
URL: http://frkjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

See You SOOOON

2011-09-21 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0