tittar på tv

Jag tittar på tv.
inte för att det är ett bra program utan för det är nämligen NHL match.
big deal. Gabbe behöver min hjälp, därför jag är här hos Fredrik och bringer tur.
Enda gången man är bjuden över på kaffe.

Klurar fortfarande på vad man skulle göra av sitt liv.
Behöver lite förändring eller mycket.
något drastiskt och galet.

typ flytta?
typ få ett coolt jobb?
typ hoppa fallskärm?
typ vinna en miljon?
typ låna pengar och flytta utomlands?

medan jag klurar på det kan jag sitta och dricka kaffe och kolla NHL match.
lär ju hinna klura ut en hel del på jobbet också.
sen ska jag klura ut det över ett eller två glas öl med en vän.
på något sätt ska jag nog klura ut det.
klurigt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker att du kan flytta till Lule och söka jobb här :) Du har ju redan boende här :) hihi Vi saknar dig



Såg ditt sms men har glömt att svara, förlåt :(

2011-09-07 @ 21:53:20
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jaaaa när kommer du? Får ta å fixa med arbetet mitt så att jag inte jobbar så mycket.. Beror ju på vilka dagar du ska vara:) Kramar

2011-09-13 @ 13:35:10
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0