bjuder upp till sång


Jaha mina vänner, då var det fredag igen.
En vecka har min beste ven varit otonåring.
Ja, det är ett ord jag kommit på själv.

Idag ska vi värma upp inför nästa helgs personalfest.
Det lär tydligen behövas har jag hört.
Så ikväll är det jag, pålle, jossi och pricki som står för underhållningen.
Jossi bjuder in till Singstar tävling. Big mistake!
för det hon inte visste om mig är att jag inte bara kallas Skogshuggarn (som dom kallar mig på jobbet) utan jag kallas även för "singstar-jullan". Bring it on!

Sitter förövrigt på mitt andra jobb nu. Tur att det inte är här jag sitter imorgon efter min singstar kväll.
Utan då flyttar vi över till Kebne och våra älskade tyskar.


förhoppningsvis kommer jag ihåg denna fredag lika bra som den förra.


Det är nämligen finväder och marknad i Kiruna.
Hoppas lika många står upp till dans denna marknadshelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0